Friday 23 November 2012

رشته ای جدید در تورین


بازاريابي و طراحي همواره به دنبال راهکار هايي بوده اند که در کنار هم فعاليت کنند و در بازار جايگاه متفاوتي داشته باشند.
رشته بازاريابي و ارتباطات از طريق طراحي، رشته ي جديدي برپايه همکاري ميان دو دانشگاه در شهر تورين است براي تمام فارغ التحصيلاني که به ادامه تحصيل در رشته هاي مرتبط  با گرافيک و تبليغات علاقه مند  هستند . اين رشته جديد در مقطع کارشناسي ارشد از طريق طراحي, زير شاخه رشته  بازاريابي و ارتباطات است که در دانشکده اقتصاد دانشگاه   تورين  تاسيس شده و هدف از ايجاد آن پرداختن هرچه بيشتر به طراحي، بازاريابي و ارتباطات است که به کار بردن اين عناصر در کنار هم به منظور  نو آوري در زمينه  هاي ارتباطي، مسائل مربوط به طراحي پايدار و استراتژي هاي بازاريابي با هدف تعريف الگوهاي جديد مي باشد که به دنبال آن ارائه محصولات و خدمات متفاوت در بازار و فعاليت هاي اقتصادي  مي باشد.  هدف  اين رشته تربيت دانشجوياني است که در نهايت به افراد حرفه اي در بازار تجارت تبديل شوند و استعداد بالقوه اي در مديريت بازار يابي و ارتباطات و طراحي  پيدا کنند.
آخرين تاريخ براي ارائه مدارک و درخواست ورود به آزمون ورودي 7 دسامبر ميباشد

.