بازاريابي
و طراحي همواره به دنبال راهکار هايي بوده اند که در کنار هم فعاليت کنند و در
بازار جايگاه متفاوتي داشته باشند.
رشته
بازاريابي و ارتباطات از طريق طراحي، رشته ي جديدي برپايه همکاري ميان دو دانشگاه
در شهر تورين است براي تمام فارغ التحصيلاني که به ادامه تحصيل در رشته هاي
مرتبط با گرافيک و تبليغات علاقه مند هستند . اين رشته جديد در مقطع کارشناسي ارشد
از طريق طراحي, زير شاخه رشته بازاريابي و
ارتباطات است که در دانشکده اقتصاد دانشگاه
تورين تاسيس شده و هدف از ايجاد آن
پرداختن هرچه بيشتر به طراحي، بازاريابي و ارتباطات است که به کار بردن اين عناصر
در کنار هم به منظور نو آوري در
زمينه هاي ارتباطي، مسائل مربوط به طراحي پايدار
و استراتژي هاي بازاريابي با هدف تعريف الگوهاي جديد مي باشد که به دنبال آن ارائه
محصولات و خدمات متفاوت در بازار و فعاليت هاي اقتصادي مي باشد.
هدف اين رشته تربيت دانشجوياني است
که در نهايت به افراد حرفه اي در بازار تجارت تبديل شوند و استعداد بالقوه اي در
مديريت بازار يابي و ارتباطات و طراحي
پيدا کنند.
آخرين
تاريخ براي ارائه مدارک و درخواست ورود به آزمون ورودي 7 دسامبر ميباشد