Friday 19 October 2012

روز ورزش در پلی تکنیک


CUS (Centro هر ساله مرکز ورزش دانشگاهیدر روزی، به نمایش )Universitario Sortivoرشته های ورزشی در دانشگاه ها و آشنایی دانشجویان با این رشته ها می پردازد. چهارشنبه16 اکتبر، این برنامه از ساعت 10 صبح در حیاط  اصلی پلی تکنیک برگزار شد و تا ساعت 16 ادامه داشت. از جمله رشته های ورزشی به نمایش در آمده، می توان به صخره نوردی، رقص، ایروبیک، تنیس روی میز، دو ماراتون، بسکتبال، فوتبال، والیبال، شمشیر بازی، ... اشاره کرد. همچنین وسایل تفریحی و بازی در حیاط قرار گرفته بودند که دانشجویان می توانستند به طور رایگان از آنها استفاده کنند و لحظات مفرحی برای خودشان ایجاد کنند. این برنامه با هدف آشنایی دانشجویان با رشته های مختلف ورزشی و امکان استعداد یابی و تشویق دانشجویان به ورزش برگزار می شود. 

همچنین در این روز به دانشجویان مقطع لیسانس که امسال وارد دانشگاه شده بودند یک تی شرت رایگان هدیه داده شد. از نکات قابل توجه این روز، صعود یک بانوی ایرانی به بام پلی تکنیک بود. مهسا بهاری که در ایران مدت 2.5 سال در رشته صخره نوردی فعالیت می کرده، روز چهارشنبه توانست با قدرت تمام به بالای دیوار پلی تکنیک برود. که پس از این موفقیت، در میان حضار اعلام شد که یک بانوی ایرانی موفق به انجام این کار شده و مصاحبه ای از طرف رادیو دانشگاه با او شده بود.
 
 لازم به ذکر است دانشجویانی که علاقه مند به رشته ورزشی خاصی هستند، برای باید حتما دارای کارت عضویت باشند. که این کارت CUS استفاده از خدمات رایگان و با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل، یک قطعه عکس و گواهی سلامت در به دانشگاه پلی CUS به شما داده می شود. همچنین نزدیکترین مرکز CUS مراکز می باشد. Via Braccini, تکنیک واقع در 1