Friday 5 October 2012

طرح نو


پس از 30 (شماره صفر و 29 شماره) شماره و اندوخته های کار نشر در این مدت، طرح صفحه های شماره 29 به بعد تغییراتی کرده است. خوانایی بیشتر از مهمترین اهداف آن بوده است دو صفحه فشرده با چهار صفحه با طراحی متفاوت و محتوای نسبی یکسان جابجا شده است. به عبارت دیگر مطالب منتشر شده به طور تقریبی به همان نسبت شماره های پیشین است حال آنکه جایگذاری و چینش مطالب تغییراتی کرده است. فاصله بین فونت ها، استفاده بیشتر از تصاویر از جمله نکات طرح جدید در صفحات است. طراحی صفحات جدید را الیزا یاری بر عهده داشته است