Friday 27 July 2012

آنها که می مانند



عده ای از دوستان هستند که این روزها جایی نمی روند و تا اوایل آگوست همچنان در تورین هستند و یا ممکن است دوستانشان و اقوامشان به تورین بیایند. این دوستان نباید نگران باشند که ممکن است حوصله شان سر برود و دچار بیکاری مزمن بشوند چرا که در حال حاضر و تا تاریخ 5 آگوست برنامه های متفاوتی به نام TOYOU برایشان در نظر گرفته شده است. TOYOU مخفف TORINO YOUNG CITY می باشد و هدف از آن ارایه برنامه های مختلف شامل موسیقی، تاتر،خلاقیت، آموزشی و ورزشی است. برنامه ها مختلف و در روزهای متفاوت هستند. برای بررسی هر کدام باید به سایت مربوطه مراجعه کرد و روزهای مرتبط و شرایط آن را مرور کرد. به علت تکثر برنامه ها و نیز تفاوت در روزهای اجرای آنها در اینجا تنها به عناوین برنامه های موسیقی، خلاقیت و ورزشی را می پردازیم.
عناوین برنامه های مربوط به موسیقی به در تصویر بالا می باشد؛ که متاسفانه برنامه های موسیقی جزو اولین گروههایی می باشند که زودتر از بقیه به پایان می رسند، در حال حاضر نیمی از برنامه های آن به پایان رسیده است.
برنامه های مربوط به خلاقیت شامل موارد زیر است:

به عنوان مثال فستیوال مورار آرت تورین، حتی تا نوامبر ادامه می یابد و در این فستیوال بیش از 30 هنرمند مختلف از کشورهای گوناگون بر روی دیوارهای نزدیک پارک “دورا” نقاشی ها و طرحهای گرافیکی بزرگ دیواری را می کشند.
موارد مرتبط با ورزش:

خوشبختانه سایت به دو زبان ایتالیایی و انگلیسی است و علاقه مندان می توانند بدون مشکل در کنار متن ایتالیایی، متن انگلیسی مربوطه را نیز مشاهده کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.torinoyoungcity.it مراجعه کنید.