Friday 13 July 2012

بزرگترین جستجوگر رشته های تحصیلی

 
کلیک، انتخاب، موفقیت-بزرگترین و آسانترین جستجوگر رشته های تحصیلی موجود در سراسر اروپا: این روزها دغدغه ی خیلی از دانشجویان ایرانی پیدا کردن اطلاعات مفید در زمینه ی رشته های تحصیلی مورد علاقشان در دانشگاه های اروپا است و اغلب زمان زیادی را با اینترنت در سایت های دانشگاه ها ی مختلف برای گرفتن هر  یک از نیازمندی های پذیرش از قبیل لیست رشته های موجود، زمان شروع اقدام برای  پذیرش و پایان آن، نمره ی زبان لازم، شهریه ی مورد نیاز و... به طور جداگانه میگذارند. افزون بر اینکه اغلب برای تبدیل زبان رسمی سایت ( آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی و...) به زبان انگلیسی نیز زمانی بیهوده تلف میشود و گاها برای بعضی صفحات امکان پذیرهم نیست.
 آیا میدانید که بیشتر از 90 درصد رشته های تحصیلی موجود در سرتا سر اروپا در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و... در یک مکان و یک پورتال با نظمی  بسیارمطلوب جمع آوری شده اند؟ به طوری که همه افراد قادرند، رشته های علمی و تحصیلی مختلف با علاقه خود را  به راحتی در آن پیدا کنند. با این موتور جستجوی قوی،  نه تنها رشته های بیشتر ی قابل یافتن است  بلکه زمانی که صرف میشود برای رسیدن به خواسته ای که در ذهن است بی اغراق به یک دهم کاهش میابد. 
در این سایت برای هر رشته در یک جدول کل اطلاعات مفید مثل شهریه سالانه دانشگاه، زمان اقدام برای پذیرش و موعد آن، شروع ترم تحصیلی، نمره ی زبان مورد نظر و زبانی که درس ها ارائه میشوند و باقی در یک جدول یک جا آورده شده  و در یک نگاه میتوان فهمید که اصلا چنین گزینه ای به کار میاید یا نه! کلیه اطلاعات جزئی و مفید در مورد محتوای رشته ، درس های ارائه شده، لینک  مستقیم سایت  برای اقدام و مکاتبه با مسئول طرح، بورس های احتمالی موجود و همه و همه نیز پوشش داده شده است.
 http://www.mastersportal.eu